Liberura.



Sunt libera sa te pot auzi, cum iti rostesti rasul printre doua cuvinte abia auzite.Zambetul tau spune tot.Si al meu spune , da.Mereu a spus.Nu numai eu vorbesc..in mine.Privirea ta ma invaluie intr`o aroma ..de..de...da, de vara.Imi aduc aminte dar sa trecem peste balta care ..uite , chiar imi pune piedica...si parca ma scufund, da , chiar in balta , iti vine sa crezi?Gandurile mele se scufunda , si zambetul imi zboara , si nu ma urmareste.Intru cu gandurile in balta aia care..imi arata chipul tau iremediabil , tacut si mereu acelasi.Nu`mi place sa gandesc inapoi , nu`mi place sa visez dindarat , nu`mi place sa `mi imaginez dorinte , nu`mi place cand ma ud.
Sunt libera cand vad cum zboara lacrimile de ras neincetat ..si sunt libera la orice, cu orice , cu oricine.Imaginatia mea e libera .Libertatea ma doboara.Ma scufunda.Ma ia in brate , cu toata puterea.Asta a fost tot.
16 chestii pe care le`am putut spune.16 chestii se ascund in mine.Se ascund..Da!

Comentarii

Anonim a spus…
16 ani ai meeei>:D<
te iubesc!

Postări populare