Holiday.



(Marina di Pisa, Pisa
Anul 2009 , vara lui august)




In vacanta asta vreau..vreau..ba nu vreau.Nu vreau nimic.Totusi..in vacanta asta vreau ..sa ma boungeejumpingesc....si in vacanta asta vreauu...nu mai vreau nimic.O sa fiu pe dos.O sa fiu pe dos , si o sa tip cat pot de tare incat sa mi te auda inima.O sa tip numai pentru placere , o sa tip numai pentru ras , o sa tip cu zambete.O sa tip cu lacrimi.Si totusi ...in vacanta asta nu mai vreau nimic.Te vreau agatat....Si totusi o sa tip , ups , pardon , o sa rad.Te vreau incolacit.Doar o sfoara ma va tine?Doar o sfoara imi va spune ca sunt pur si simplu in aer , in aerul meu , in aerul tau?Doar o sfoara imi va spune ce sa fac.Iar eu voi rade.Doar rasul...iti va spune tie ce sa faci.Iar tu..tu vei sta agatat...incolacit..imbarligat de atele inimii mele.

Comentarii

andreea pau a spus…
cat imi place poza :)
Anonim a spus…
da...inco o data...cat de reusita e poza :)))

Postări populare