Intre bine si rau


Ma impiedic mereu de pragul care sta intre bine si rau.Ma intreb de ce trebuie sa i se spuna prag?Este un cuvant pe care eu il inteleg cu greu.Stai linistit cand te uiti la televizor si razi in hohote dar de ce iti schimbi total mimica cand se intampla ceva total pe dos?Cum de iti schimbi mimica atat de repede?De ce trebuie sa ne schimbam starea de la un minut la altul, acum razi si peste un minut toti te intreaba''ce ai?''?Totul se intampla ''sod ep'' atunci cand nu vrei.Si accentuez ''cand nu vrei''.A devenit ceva firesc ca lumea asta sa fie facuta doar pentru a fi tu aplaudat de altii care se stramba in minte.Traim din minciuni , traim din regrete , traim din fapte neimplinite , traim din viata..si asta ne ocupa tot timpul.Visul meu este sa ma hranesc cu zambetele care , puse cap la cap fac un raaaaas mare, care se aude incontinuu , cu ecou , ecouuu ecouu.E frumos cand impartasesti ideile tale unora pe care probabil doar ce i`ai cunoscut si esti incantat si iti place.Iti place cum iti vorbeste , iti place cum merge , iti place cum rade , dar oare tu stii de ce rade?In mintea lui rade sau se intreaba?In mintea tuturor se intampla lucruri pe care noi nu le stim , ...le`am stii daca am fi pur si simplu , simpli , nu bogati cu natura raului ce fierbe , fierbe pana iese un zambet , scos cu forta din raul care te inconjoara .Si din rautate poti zambii.Si atunci , numai daca vrei.Diferenta e ..cand razi fara sa vrei , razi cu patos , fara obligatie , razi de placere , placere de a simti placerea vietii..dar razi cu obligatie , un zambet scos din buzunar si pierdut pe holul scolii..nu face nimic altceva decat un simplu ''nimic''.



Vreau sa dorm cu soarele in brate , vreau sa dorm .Tot ma proptesc in fata acestui prag dintre umbra mea si umbra nemarginita, de la un cap la altul al banalului asurzitor.Cantam cu totii.


Comentarii

Anonim a spus…
mi se pare ca undeva a fost vorba despre radu.
dar imi place, foarte, foarte, foarte, foarte.........foarte MULT!
Lovafone a spus…
despre radu=))?ioana , nu sunt teo=))
Anonim a spus…
stiu!stiu!stiu!
stai sa-ti arat unde:)))
''De ce trebuie sa ne schimbam starea de la un minut la altul, acum razi si peste un minut toti te intreaba''ce ai?''
Lovafone a spus…
=)) deci ma facusi sa rad cu chestia asta.scoti si tu niste perle:)) .pe bune, ioana
Anonim a spus…
/:)
trust me dear, i am making a poin heere!
Lovafone a spus…
deci esti nebuna:))!numai tu poti avea idei de`astea.chiar ma facusi sa izbucnesc de uimire intr`un ras:))) ..sincer.diagnosticul este ''nebunia''.nu cred ca as scrie vreodata de asa ceva:)) si nici aluzie nu as face.PE BLOGUL MEU.

Postări populare