Puncte.Puncte.

Imi place sa merg pe strada cu vantul in ochi, dar ma enerveaza , da! Dar imi place cand vantul ma cuprinde , ma cuprinde cu totul..ma cuprinde razand ...mda.Azi nu mai e vant.Dar pe mine tot ma cuprinde ceva.Oare ce sa fie..atunci cand merg pe strada , merg aiurita si ma uit inapoi si vad un mic catel care se uita uimit la mine...ce sa fie?Un spirit?




Ma grabesc.Fug.Ma simt usurata cand imi simt calcaiele apasand pe pietrele mici..Fug.Imi flutura parul.Vad un fluture care imi da tarcoale.Incerc sa`l prind.Nu pot.Ma opresc.Ma asez.Si... un prieten mi se alatura pe umar.Ca intotdeauna .Ma grabesc.Alerg.De ce?De ce nu?La unele intrebari simt ca nu`mi vin cuvinte cu care pot sa raspund.Fluturele acela cred ca a intrat in mine....m`a prins el pe mine..nu eu pe el!

Comentarii

andreea pau a spus…
oare ce sa fie....cu teo de foloseste MDA...:))).......mda..ciudat:))

Postări populare