Si zic ca..
















Un mod propice de-a fi fericit e de-a furisa canoane.
Nu-i nevoie de mina incruntata, eu zambesc , tu zambesti.Hai sa radiem cu aceeasi stare.
Strictetea e cand mijesti ochii in departare..
De ce sa te doara ochii?Hai sa ne-mprietenim!Sa ne luam de toarte si sa ne absorbim.Tu bei putin , eu beau putin.
Sa ne imbratisam pe un mal care aluneca si nu se mai opreste
Pumnul poate strange, dar noi ne vom scurge printre degete.
Bucuria are gust de bebelusi , aplauze si adieri de...
Nu-i nimic complicat in a fi fericit ..
Dupa ce se saluta elegant se trece direct la incolacit
Am ales viata si cea mai sincera eliberare
Apropie-te de mine!
Si-ti schimb perceptia realitatii cu o singura sarutare
Remodelez nisip incins cu fiecare suflare
Pun mesaje in mii de sticle imaginare
Acum , dezbracati-va, fiti voi insiva.
Inotati ca fluturii si adunati-va din mare...
Si haideti sa ne mestecam
Si sa facem balonase.


Comentarii

Anonim a spus…
asta este pur si simplu...fara cuvinte.
ma face sa zambesc, sa tremur.
imi face pielea de gaina.
Lovafone a spus…
:) te iubesc.si eu
Hălăţel a spus…
Whiskey lullaby:x
ascultam aceleasi chestii:D
tot ce trebuie sa facem,este sa zambim.restul vine de la sine
PS: multumesc ca-mi vizitezi blogul,citesti ce scriu,ba chiar si comentezi ^.^
Andra-Irina Vasile a spus…
e destul de complicat sa fi fericit... cel putin in mom de fata asa gandesc(stii si tu)
melodia,super... si la mine pe profil:x
"Pumnul poate strange, dar noi ne vom scurge printre degete."-frumos,dar greu
si... si eu le-am zis sa se dezbrace :)) in postarea mea "Sustine-ma,te rog" =))
elena a spus…
ai un mod foarte frumos si interesant de a scrie....chiar imi place:) >:D<
elena a spus…
ai un mod foarte frumos si interesant de a scrie....chiar imi place:) >:D<
Unknown a spus…
ha ..genial ma ! scri foarte frums !

Postări populare