Te vezi?

Era o zi cand pe de-a intregul te vedeam , dar acum doar te simt.Iti simt mirosul..mirosul acela care zboara pana la mine ca puful de la papadie.Dar doar o zi am simtit asta..iar apoi s-a dus si doar te auzeam.Iti auzeam rasetele tale in soapta in timp ce te jucai cu parul meu.Dar de ce asa?Pentru ca aparentele inseala si nu tot ce vezi poate exista..asa ca eu doar te auzeam si te simteam si asta insemna pentru mine totul ..insemna ca tu existi..dar nu stiu unde.La spatele meu simteam niste furnicaturi care ma faceau sa rad .Dar probabil era un vis.Pentru ca eu mereu radeam singura , dar simteam ca cineva e langa mine si ma alimentam cu gandul ca cineva ma va sprijini daca voi cadea de pe scaunul care se balangana cu mine in timp ce eu cantam ragusita Bon Jovi-It`s my life.Traiam cu impresia ca sunt fericita , ceea ce ma facea sa imi aprind toate ideile , sa imi amestec cuvintele si sa-ti vorbesc .Dar eram ragusita.Si m-am oprit.M-am oprit din pofta de a visa.M-am oprit din tot.Am ramas pe loc si pentru o clipa am ramas muta.



Comentarii

meli a spus…
Andreea Pau likes this :))
Lovafone a spus…
:))te iubesc
Andra-Irina Vasile a spus…
lupta cu imaginatia... un razboi pierdut... inceput fara ca macar sa ai arme suficient de puternice... aceeasi idee ma prinde si pe mine de cateva zile :|
elena a spus…
parca mi-as citi viata......si eu m-am oprit dar am raamas uimita cat de usor mi-a fost sa o iau de la caapat:):)

Postări populare