Glume.

























Ma refugiez tocmai acum intre file intelepte de carte, intre mii de straturi de iubiri storcosite , intre semintele unui mar necopt...Indur totul si ma preschimb intr-o vaza plina cu flori.Imi pun intrebari, tot singura imi raspund, imi imaginez viitorul , imi agat vise.De-o viata intreaga caut raspunsuri.Daca fericirea nu ar trebui sa fie niciodata pierduta, daca nu cumva dragostea ar trebui sa aiba in ea o urzeala de ite strategice care sa o tina aproape de fericire.Dar mereu gasesc numai intrebari, altele si altele.Cuvintele imi bantuie gandul.Uneori imi las sufletul in nestire, mi-l las rezemat de peretele care e mut ..chiar si cu mine.Si plec.
Cand nu ma asteptam am dat peste o frunzulita in palma mea.O frunza de dor , o frunza de nedor.Si , desi inima mea a vrut , pret de o clipa, sa-mi dea ghes sa plang de emotie, am inceput , in nestire sa zambesc...Si mi-am luat sufletul inapoi si am inceput sa dansam..



Comentarii

metafizicx a spus…
ooo:)) da , frumos.
Andra-Irina Vasile a spus…
bun.si mai bun. :P

Postări populare