Arome.


Ma invalui zi de zi in aroma de cafea care ma face sa zambesc , ma invalui in aromele tale care ma fac sa plutesc disperata pana la valul tau.
Cand ma uit in departare de ce vad pasari care pleaca?Cand ma uit inapoi de ce vad pomii clatinandu-se ?De ce vad numai ce pe mine ma deprima?Stau adormita pe plaja si ma cufund in nisipul care ma arde , ma cufund si ma las rasfatata de finetea lui , in timp ce tu , tu, chiar tu ,vii lacom si ma stropesti .Iar eu incep sa rad.Si parca vorbesc singura , zicand''Multumesc''.Dar , stai putin , pentru ce ''multumesc''?Ca m-ai stropit si m-am simtit in largul meu sau ca simteam nevoia sa ma bage cineva in seama?Orice ne face sa ne simtim mai bine cand simtim ca nu putem , orice te face sa razi in momentul cel mai neasteptat si orice ar putea fi un motiv de fericire .Dar valul acela l-am simtit al meu, am simtit ca el a venit si m-a gadilat pe spate si eu.. am inceput sa rad.Am inceput sa rad in hohote.Pentru ca , pentru o clipa am crezut altceva si am crezut ca visele uneori sunt indeplinite.Dar sunt , trebuie doar sa iti doresti.Trebuie doar sa vrei.Eu , acum continui sa mazgalesc in nisipul umed , continui sa-mi racai amagirile si astept al doilea val.Il astept sa vad daca tot acelasi zambet mi-l va prelinge pe fata.Dar totul are continuare.Nimic nu ramane fara sfarsit, pentru ca asa n-ar mai fi de folos inceputul.Si daca totul are un sfarsit , inseamna ca uite , uite vad valul..valul care pe mine ma face sa ma simt rasfatata , ma face sa adorm cu gandul ca a doua zi tot aici il voi gasi.Dar uite ca vine.Ma apropii de mal si simt cum apa imi intra printre degete , deja il simt mai aproape.Nici nu am apucat sa-mi duc zambetul la bun-sfarsit ca m-am simtit cuprinsa in mrejele lui , m-am simtit plutind cand in fata-mi doar luna imi mai zambea.Eram strans imbratisati.Si ..pluteam .Noaptea de dor s-a dus , urma o noapte de nedor.Ma simteam uda de imbratisarea lui....



Comentarii

Anonim a spus…
this is great!
missed you!
Lovafone a spus…
i miss you too>:D<
Andra-Irina Vasile a spus…
:|
chiar imi place...
"Nimic nu ramane fara sfarsit, pentru ca asa n-ar mai fi de folos inceputul" pt asta +++
>:D<

Postări populare