Momente.


Vin momente in viata cand nici nu stii cum sa-ti masori fericirea , sunt momente in viata cand tu , pur si simplu simti ca nu poti sa spui prin cuvinte ceea ce simti cu adevarat si.. sunt momente cand , din contra cuvintele parca iti ies din gura fara ca tu sa vrei si .. te regasesti apoi tot in sentimentul acela de neliniste ca nu stii cum si de ce ai facut-o.Unele cuvinte ti se pare grele , nici pe silabe nu le poti rosti si ..totodata te simti bagat intr-o cutie de unde nu mai poti sa iesi pe veci.Te simti uitat si atunci tot fericit esti..fericit pentru ca odata candva ai spus niste vorbe si le-ai imprastiat cuiva , acel oarecare care pentru tine poate insemna totul.Tot fericit, deci.Zambetele ti se suprapun , vin din mai multe parti in acelasi timp ..si iar te simti fericit pentru ca , oarecum cuiva ii place sa te faca sa zambesti, chiar daca tu asta faci si singur , fara ca cineva sa-ti dea vreun motiv.Momente ca acestea sunt , fara indoiala in viata ..sunt chiar daca nu iti dai seama si atunci cand simti ceva in tine , care nici tu nu-l poti exprima in cuvinte , simti cum inima ta ar fi muta , asta inseamna ca esti fericit , si nu numai ..nu numai pentru ca exista si mai mult decat fericire.Dar , din pacate , nu stiu cum sa o numesc.Nu stiu , pentru ca acum nu imi vin cuvintele.Nu ma pot exprima in largul meu.Visez la ceva anume , ma gandesc in fiecare moment la ceva , dar nu stiu la ce.Tresar cand aud o anumita melodie si ma uit zambind la tine.La tine , acel tu care nu ma lasa si ma inainteaza , cand eu nu vreau , nu pot , nu vreau , nu pot , nu simt.Dar sunt momente.Utile , inutile , frumoase , placute , de neuitat.Timpul de ce nu poate sa stea macar o clipa in loc , sa simti cum pur si simplu stai nemiscat , impreuna cu aTU-ul tau , sa simti cum langa tine e totul.De ce nu poate?Pentru ca nici tu nu ai putea face ceva care este imposibil.Pentru ca..Sunt momente , da.Sunt momente cand simti cu adevarat ca esti imbratisat de cineva , chiar daca nu esti.Atunci cand mergi pe strada singur , ce poti sa zici?Tot te gandesti la cineva , tot te gandesti ca cineva ti-ar putea fi alaturi.Tot te gandesti ca in momentul acela te sincronizezi..in pasi cu cineva.Simti , da.Dar totul poate lua amploare , daca tu esti altfel.Daca tu te schimbi si iti vezi de propriul joc , ce zici?De propriile dorinte , de propriile vise?Ti se va intampla ceva , atunci cand nu te astepti si vei zice ca ''ai visat'', dar nu , nu este asa ..doar un vis de-al tau , o dorinta de-a ta s-a mai taiat de pe lista si.. au mai ramas cateva , care in scurt timp se vor taia si ele.Si cand lista va fi goala , se presupune ca tu esti ''cel mai fericit''?Este un paradox.Pentru ca mereu , procesezi pentru alte vise , alte dorinte si nimic nu te -ar opri vreodata sa nu mai vrei nimic.Dar unele cuvinte se spun cu greu...



''-Habar nu ai cat de mult au insemnat pentru mine ultimele zile, am inceput eu.Faptul ca te-am cunoscut a fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat vreodata.Am ezitat, stiind ca, daca ma opresc , nu voi mai fi niciodata in stare sa spun asta cuiva.Te iubesc , i-am soptit.
Intotdeauna mi-am imaginat ca aceste cuvinte vor fi greu de rostit , dar nu a fost asa.In toata viata mea nu fusesem mai sigur de ceva, si , oricat de mult speram sa aud intr-o zi acele cuvinte de la ea, ceea ce conta cel mai mult era ca stiam ca puteam sa daruiesc dragoste , fara obligatii sau asteptari.
Afara , aerul incepuse sa se raceasca , si vedeam baltile de apa stralucind in lumina lunii.Norii incepusera sa se imprastie , iar printre ele stralucea din cand in cand cate o stea, de parca ar fi vrut sa imi reaminteasca de sentimentul pe care tocmai il recunoscusem.
-Ti-ai imaginat vreodata asa ceva?se intreba ea.Tu si cu mine , vreau sa zic?
-Nu , am spus.
-Ma sperie putin.
Am simtit fluturi in stomac si , in acelasi timp , am fost sigur ca ea nu simte la fel.
-Nu trebuie sa imi spui si tu , am inceput eu.Nu de asta am spus-o...
-Stiu , ma intrerupse ea.Nu intelegi.Nu sunt speriata pentru ca mi-ai spus-o.M-am speriat pentru ca si eu voiam s-o spun:Si eu te iubesc , John!''(Draga John, Nicholas Sparks)


Comentarii

Andra-Irina Vasile a spus…
ma si miram eu sa nu scrii ceva referitor la acea carte :P
Lovafone a spus…
pai este absolut superba.nu imi inchipuiam:)

Postări populare