Camp de maci.


Iubirea ne mananca timpul?Sau timpul ne mananca iubirea?
Dar de ce hranim timpul cu arome de nerabdare?Oare timpul ne lasa sa respiram sau noi respiram prin timp?
Inchisoarea sufletului meu nu ma lasa sa primesc alte suflete.Nici sa le cunosc.Dar nici nu vreau.Nu vreau sa-mi spulber visurile doar cu esecuri anticipate.Vreau sa traiesc prin prisma unei vieti decolorate.Doresc din toata inima sa dau franturi din mine pe o geana aruncata in vant,vreau cu toata puterea sa-mi cladesc castelul de nisip mult-asteptat.
Rasuflu usurata cand sorb priviri,adorm prin ele si ma framant cand trebuie sa ma descopar acolo, de unde tu ai cazut.Acolo unde simt ca lumea-i doar a mea,iluzia aceasta ma face sa indur durerea minutelor pierdute pe un munte pe care mi-am sfidat puterile si mi-am incercat dorintele,acele dorinte in care ma rugam sa ajung undeva departe,caci pasare sa fiu,nu m-as supara.



De ce toate cuvintele zboara si noi nu zburam?Noi nu suntem cuvinte?Ele zboara si ne golesc.Ramanem nuli,lipsiti de sentimentele care ne omoara si in acelasi timp ne fac sa spunem ca suntem vii.Cu toate ca iubesti,te gandesti ca ar fi mai bine sa fii iubit.De ce ai aceasta asteptare cand de fapt nu stii niciodata ce indura acest sentiment?Dar niciodata nu ai stiut sa-ti raspunzi la unele intrebari.Devin enigme.Tu esti o enigma,te incarci numai cu asteptari,dar oare si celalalt face la fel?Da,chiar la fel.Si tocmai de-asta nu ne intregim si nu stim sa pasim.Ne leganam si cadem.Pana la urma,cazi in timp.Timpul nu e nimic altceva decat pedeapsa faptului ca nu ai stiut sa iti pastrezi tot ce ai avut mai bun.Acum,cu iubire,fara iubire,ramai acolo!Nu am renegat niciodata faptul ca un copil nu stie sa-si aiba grija de propriile jucarii.Dar reneg faptul ca noi,cei lipsiti de esenta,nu stim sa avem grija de propriile jucarii,de propriile dorinte,doar ni le azvarlim in noi,le dam drumul fara pic de grija,caci Cutia Pandorei ramane misterul,propriul nostru mister.



Spune ''nu'' pana cand cea mai mica ispita te va face sa zici da,fara dar si poate,spune tare,tipa si adormi in ritmul asta!
Pana nu auzi un ciripit,lasa-te usor pe geana unui nor,iar atunci cand o armonie de note te va face sa clipesti abundent,strecoara-te pe sub pleoapele norului.Altfel,te va ploua!

Comentarii

Zor de Zi a spus…
îmi place tare mult să te citesc.

Postări populare