Cu toata fiinta.


Catre orasul ''Iubire''...
Cu pasii incrucisati..
Privind inapoi cum lumea se rastoarna
Si isi cauta fericirea in colturi murdare.
Se aud rasete din coltul privirilor
Rasete strambe de absenta ploilor, dar impacate de ivirea zorilor...
Visam cum ne zburam unul pe altul,visam cum adormim in zori de zi
Asteptam apusul cu sufletul la gura ...ca sa putem sa nu ne mai distingem sufletele unul de altul...sa il pierd pe al meu in intuneric si sa il gasesc a doua zi in bratele tale.
Astept mereu o mangaiere,o zi in zori de zi in care tu ma vei spoi cu amalgamul de dorinte infinite...
Te astept cu zambetul pe buzele care te privesc cu dulceata zilei de dinapoi..
Dulceata zilei ce a facut mucegai de la trecerea timpului, da, imbacsita de aerul inchis al cuvantului "ieri".
Ma intreb de ce cerul al meu a fost si noi,uitati in stralucirea stelelor eram doar o pata unul in inima celuilalt.
Ma intreb.Doar.
O pata ce va ramane mereu vizibila doar pentru ochii nostri...o pata stravezie ce ne strabate campul vizual si ne aduce aminte unul de altul.
Ma orbeste surasul tau care adanc e intrat in mine ,fericirea asta multa ma intristeaza si tu,doar tu mereu esti doar ''eul meu''.
Cu un suflet lacom de nemarginirea sentimentelor din care doar unul s-a desprins si te-a cuprins in transparenta lui structura, te-a invaluit si te-a mintit ca se numeste "iubire".
Iubirea asta te face sa devii un netu,un netu frumos care gandeste nu cu mintea stravezie.minunat e atunci cand el o priveste ciudat,ca un zombie in lumea de rand a minciunilor incrucisate cu stiinta inimii.
Increderea mea sta in miscarea degetelor tale pe fata mea cand eu ,doar cu un zambet iti voi sufla speranta mea inapoiata .Si tu imi vei spune asa..
''Nimicul in lucruri frumoase ne intrepatrunde''
Si deodata privirea-mi va fi smulsa de lichoarea dulce a ochilor tai.


by Te Ou and Andreea Pau



Comentarii

elena a spus…
ce film e asta?
Lovafone a spus…
A lot like love:D
e genial.
merita vaaaaaaaaazut

Postări populare