Parascoveniiubiratice.


Cu acelasi deget te ating,cu aceeasi gura iti zambesc,dar te sorb cu alta aroma.Ploaia de ganduri din capul meu ma face sa ma ridic undeva sus,unde cerul si cu mine ne intrepatrundem.Vreau sa simt cum copilul din mine ,in tine ajunge ca sa-mi zambesti cu lacrimi de copil.Am trait deseori nuanta timpului pierdut si m-am framantat si rostogolit pana sa ma ai in brate,pana ca lumea asta sa nu mai fie adevarata,caci doar..e prea frumoasa.
Vad mai mereu urme de ganduri pe hainele mele si incep sa ma privesc prin tine.Iubesc neindeajunsul,caci traiesti ceva palpitant pana sa te descoperi si pana sa descoperi acel''tu'' in acel''el''.Amestecatura de vorbe iesite doar prin zambete te fac sa fii mai speciala si cu toate astea tu nu te iubesti,te iubesti doar pentru cum te-au vazut altii,pentru ca tu,pentru tine esti un nimic.Dar acei ''altii'' iti dau farmecul de care nimeni nu s-ar satura.De ce zambesti?Iti zambesti tie sau zambesti doar pentru ca ''un cineva'' si-a pus amprenta pe privirea ta?Da.Esti tu.Doar atunci cand zambim ne descoperim pe de-a intregul,ne supunem noua si ne iubim,facem totul pentru sufletul nostru.Sufletul tau e umed,caci lacrimile fericirii au ajuns si la tine.Iti amintesti placut acele momente,cand tu pluteai pe valul naravas.Si doar pentru ca era furtuna,acel val l-a prins si pe ''acel cineva''.Si paradoxal,tu ai ras.Un ras nebun,rasul acela care innebuneste pe oricine.Ai fost minunata si sufletul tau s-a udat..cu fericirea ,dar nu numai a ta.Ai fost intrepatrunsa de lumina orbitoare a sufletului de langa tine,porii ti s-au deschis si ai intrat in el,si totodata v-ati omogenizat cu ..iubirea.Incercai sa il iei in brate dar nimereai mereu bratele tale,si el..la fel,pe ale tale.Dar tu..tu de ce nu il prindeai pe el? De ce nu puteai sa ii simti furnicaturile care il cuprindeau cand tu te aruncai in mare?Marea de iubire.Mareea de ganduri.Fluxul nebun al ideilor il innebuneau,incat ti-a zis tare,cu tot trupul ,incat marea s-a zgaltait,ca tu,tu esti''apa lui''.Si tu ai zambit.Si ai inceput sa bei.V-ati sorbit unul pe altul pana cand una si aceeasi inima si-a gasit lacasul intr-o alga uitata de vreme,vreme uitata de voi.


Bon Jovi - All about loving you

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

mişca a spus…
ce frumos! minunat. îmi pare că iubeşti, altfel , mai intens
Lovafone a spus…
dintotdeauna am iubit,dar acum nu,nu mai intens,in alt fel:))
mişca a spus…
îmi place cum iubeşti acum.
mă faci să-ţi iubesc şi mai mult zâmbetul ameţitor
Andra-Irina Vasile a spus…
pana acum visa iubirea, acum o experimenteaza.

Postări populare