Fara urma.


Imi pun intrebari, dar simt si sunt sigura ca nu pot sa le raspund.Imi e drag cand vad oameni fericiti si ma intreb de ce unii sunt tristi , si unii fericiti.De ce nu putem sa fim toti la fel?Cand avem un motiv sa fim fericiti, sa fim cu totii pentru acelasi motiv , cand avem motiv de suferinta , sa suferim cu totii.Suntem diferiti , intr-adevar , dar oricum..totul ar fi prea frumos ca sa fie adevarat.Adevarul se rezuma doar la primele litere din''frumos''.Niciodata nu mancam tot cuvantul''frumos''.Parca ne e sila.Unii se inneaca cu el ,probabil.Inghitim doar cuvinte fara sens , cu care ne satisfacem doar micul dejun, nu stim sa apreciem nimic in scris, ci doar in gesturi.Nu spunem nici macar o vorba frumoasa pentru ca o simtim in noi si simtim ca trebuie s-o spunem..pur si simplu o spunem doar cu obligatie , fara a simti nimic.Suntem nuli la capitolul asta.Nu zambim decat cu impresia ca poate il facem pe celalalt sa se simta putin dezamagit , cand ne aratam pe intreaga fata doar un zambet ironic, atat de ironic...De ce nu putem sa simtim nimic in noi cand oferim un zambet, de ce nu palpaie ceva in noi?Totul a devenit fara sens , noi suntem doar niste pioni, nu mai stim nimic, suntem confuzi, confuzi de atata profunzime a ''uratului''.Toti spunem''eu nu regret nimic''...de ce spui asta?Ca sa te auda altii si sa zica ca esti cel mai fericit om de pe pamant?Cat am vrea sa fie asa, fiecare avem in noi o farama de amintire , de care ne aducem aminte cu greu..toti avem ceva in noi , mai bine zis nu avem ceva, si de-asta regretam.Este imposibil sa nu regreti nimic, este imposibil sa fie totul perfect.Dezamagirile sunt in floare, ne place sa-l facem pe altul sa se simta prost, orice i-am spune , cat de insignifiant ar fi pentru noi, dar nu avem habar cat de mult l-ar putea rani pe respectivul.
De ce te uiti la mine cu ochii astia goi?Esti atat de fericit incat plangi , sau plangi ca simti ca trebuie sa faci asta?Nimeni nu ar avea un raspuns.Ne-am invatat sa mintim , si cand cineva ne intreaba''ce-ai?'', tu ii arunci un irespirabil''nimic'' , cand tu ,pe de-a intregul ai numai fum si scrum in suflet si ...in privire.Ma satur zi de zi de infinitele povesti de dragoste, care , cu uimire, aflu mai apoi ca au fost doar scenarii.



Comentarii

Anonim a spus…
ma crezi? te iubesc cu toata inima mea! din suflet!de dor sa te iubesc asa. te iubesc mai presus de orice. te iubesc frumos.te iubesc nebuneste. te iubesc in toate chipurile. mi-e dor de noi! iubita mea! te sarut!
elena a spus…
iubirea, cuvintele frumoase, zambetele...toate le avem in noi....numai ce le-am uitat, sau le-am ascuns bine fortati de tot ce ne inconjoara....poate ca n-ar trebui sa ne fie frica sa ne exprimam sentimentele, sa fim noi diferiti de restul...poate ca la inceput se vor uita toti ciudat...dar e o vorba...primesti ceea ce oferi...
seara frumoasa>:D<
Andra-Irina Vasile a spus…
imi place sfarsitul si sincer... pot afirma ca "Nu regret nimic." am simtit dezamagiri si tot ce enumeri tu, dar nu trb sa regreti ca te-ai intersectat cu durerea in viata. pt ca totul este constructiv.
Zor de Zi a spus…
e grozav ce ai scris aici.
şi îmi place că îţi faci temele.

copil frumos şi minunaaaat!!!!!vino să îmi ţii de cald!"

Postări populare