Incandescent.


"Totul depinde de timp. daca nu rezolvi problema asta chiar acum, cat esti tanar te prinde viata si te macina pe dinlauntru si intr-o zi te trezesti batran, iar in ziua urmatoare te trezesti pe patul de moarte si atunci e prea tarziu ca sa mai incerci ceva. Trebuie sa cauti asta acum cat esti tanar. Asta e o problema de tinerete..- ce trebuie sa caut ? - sa scapi de timp. sa iesi din timp."(Mircea Eliade)

Oare timpul ne macina toate sentimentele care cu greu ne conving sa fim noi?Dar nu avem timp sa fim noi,de asta cand spui''sunt grabit'' simti ca esti intr-o continua alergare pana la tine.Dar nu reusesti caci cineva ajunge inaintea ta..la tine.Nu pot sa-mi inlatur placerea aia catastrofala cand zambesc ca si cum copilul din mine ar face asta.O clipa daca incep sa gandesc,incet-incet mi se spulbera cutele zambetelor de pe fata.Se retrag zambetele si in acelasi timp se ingrijoreaza ochii.Privirile incep sa-si formeze constelatiile cu care orbesc mii de alte priviri,cu care nu stii ce sa faci mai intai,sa privesti sau sa nu clipesti.Este acolo undeva in mine o lupta.Niciodata n-am sa inteleg cine cu cine isi numara coastele,dar am sa stiu mereu ca acele coaste ale mele vor fi salvate intr-o imbratisare.Tensiunea dinauntrul meu imi precipita iluziile ,cand eu,una,adulmec neincetat aroma unor sperante care nu spera.Daca ele nu,eu.cum da?Cu mintea bulversata,cu totii asteptam ceva care se pare ca nu se va intampla vreodata.
Sunt atat de sigura ca noi nu traim prin timp,ci noi suntem timpul pentru timp.Noi suntem doar o sfoara,el se agata ca vrea echilibru.Noi nu vrem si ne sfasiem cu totul.

Comentarii

Postări populare