Nimicul cunoscut.


Pe de-a intregul ma supun inimii tale , ma integrez in tinutul tau si imi place ca usa se deschide inainte ca eu sa fi ajuns.Dar urasc cand nu-mi zici ''buna-dimineata'' si imi arunci direct un''ce faci''.Nu inseamna nimic.Cand auzi ''buna dimineata'', vezi ce frumos suna?Fa-ma sa aud.Imi place ca tu-ul tau sa fie al meu, si imi place sa daruiesc un ''eu'' sufletului tau.Intotdeauna, gasim ceva ce valoreaza ca un nimic pentru noi, cand el e o avere pentru lumea..lumea cealalta.Diferitul din noi spune asta.Vrem sa fim un altul , niciodata , ''un nimeni adevarat'' nu va avea dorinta sa fie ''un acelasi''cu altul.Acela care isi doreste asta este un las.Lasul care nu are sperante, ci doar iluzii.
Vreau sa zbor ,ca sa-mi simt puterea si vreau sa ajung undeva , undeva ..unde orice ma face sa tresar.Vreau sa simt cum pielea imi e frageda la o simpla adiere si nu vreau sa te vad la capatul tunelului.Acolo vreau sa vad doar o lumina.Atat vreau.
Mana imi tremura,cand imi dau parul din ochi,si privirea ta ma duce undeva departe.Chiar acolo.
Un om nu poate sa fie el insusi. Decat cu fericirea altuia, poate sa demonstreze multe.Deci depindem unii de altii.Uite ce usor.Imi iei fericirea, iti iau fericirea.Unde ajungem?



Stewie Wonder - I Just Called To Say I Love You

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Zor de Zi a spus…
welcome back:*
i like it!
mişca a spus…
surprinzi bine ideilee!

Postări populare