Radotage.


Venise primavara pe neasteptate sau pur si simplu nebagata in seama.Am tras draperiile si primavara era prea verde , prea luminoasa pentru ochii mei abia deschisi.M`am imbracat in graba.Imi turnasem o cana de cafea dar a ramas ratacita pe birou printre gandurile mele stravezii.Am iesit din casa, ingandurata si m`am vazut schimbata pe un drum de acum cativa ani.Ma simteam abstracta si ma gaseam mica in maretia naturii.Viata se scurge pentru mine plina, trecatoare dar ii ramane mereu aliata florilor , naturii , drumurilor..de altadata.Un caine , si el imi zambeste cand eu trec in graba pe langa el , aroganta si fara pic de intelegere asupra lui.El ma urmeaza tacut.Am gasit un cusur in cale, dovada ca timpul s`ar putea scurge la fel de vatamator pentru noi toti, fantana de alta data, acum abandonata in ruinele proprii, banca din mijlocul gradinii imprejmuita de o liana care parca nu vrea sa`i dea drumul si cladirea din fata mea de unde se aude tic-tacul aproape scurs, ma fac sa imi amintesc ca totusi anii au trecut, desi timpul parea, in mijlocul naturii , sa fi stat in loc.Pur si simplu.Asta ma facea sa merg cat de incet posibil prin viata, sa simt pietrele de pe malul apei sub picioare, sa simt caldura nisipului si sa rad pana cand ecoul vocii mele razand sa se auda vag in toata amintirea vietii mele , de la un capat la altul .

In dimineti de aprilie, ma trezesc tot eu , dar alta.Acum o primavara a mai trecut, lasandu`si amprenta in doar cateva mesaje scrise in graba sau doar si nu numai intr`un zambet prestabilit care e si acum incorporat pe fata mea, asteptand ziua cand se vor suprapune multe si multe , multe..incat chipul imi va fi brazdat cu aroma unor primaveri, zile, momente, ganduri reusite.Neuitate.
E ceva care te atinge, e ceva care te gadila si e ceva care iti invioreaza ziua.Ghici!


Comentarii

Anonim a spus…
eu?;;):)))
imi place. foarte mult, chiar.
Andra-Irina Vasile a spus…
imi place cum ai combinat vesnica ta idee despre zambet cu cea a amintirilor :P
Lovafone a spus…
dar aici nu prea e de zambet:)) si recunoaste ca zambetu`e important si taci:))
Anonim a spus…
imi place melodia! asta pentru ca zisasi sa iti las un comentariu.nu ca nu mi-ar placea. chiar imi place. chiar e foarte frumoasa. si chiar acum in timp ce iti scriu deruleaza in casti. e pentru prima data cand o ascult. deci nu e bine zis "imi place melodia" pentru ca ACUM! pot sa zic asta. nu cand zisai la inceput. atunci tocmai incepea. dar nu stiam cu ce sa incep comentariul si uite asa am gasit si ce sa-ti scriu. te iubesc! stii asta!

Postări populare