Spre?

..nicaieri!Vremea ma face sa spun''da''si asta si fac.Mi`am bagat intr`un buzunar dragostea si am plecat.Nu stiu unde.Nici nu cred ca as vrea sa stiu.Undeva.Plec sa ma plimb, sa ma eliberez de lumea care nici pana acum nu a reusit sa se schimbe, plec pe sub mari , plec doar cu un buzunar, care imi va spune tot ce am de facut.Calatoresc in timp si descopar multe, vise , idei, amanunte.Imi place sa cred ca se va intampla asta.Nu bag in seama lumea care se uita aproape chioras la mine , ce`mi pasa?Nu bag in seama moacele ciudate care stau , fara noima uitate in curtile vechi ale caselor de pe Strada Sperantei.Imi zambesc in ochelarii celorlalti care trec pe langa mine, trag priviri ucigase , scrasnesc din dinti la ideea ca drumul asta va fi lung.O poveste absolut..fara sfarsit.
Maresc pasul, fara niciun motiv.Dintrodata ma opresc.A trecut pe langa mine dorinta?Sau mi`a zburat dragostea din buzunar.Vantul a spulberat`o.Ma opresc.Stau in mijlocul strazii , incat s`a facut un cerc prin imprejurul meu care ma ocoleste bombanind fel si fel de chestii..nesemnificative.In sir indian imi trec ideile prin cap, imi roiesc dorintele si totul ma face sa devin mai ...aiurita?Nu stiu ce ma face sa cred ca incet , incet incep sa cred ca totul este sa crezi.Acum 5 minute a trecut pe langa mine , chipul acela care uite..te face sa te opresti in mijlocul unei strazi , si care iti blocheaza sentimentele.Da.Asta era.Dar acum , nu i se mai vede decat tricoul verde Edc ametit in aglomeratia de priviri.Vantul deja incepe sa faca tumbe , chiar peste mine.Poate imi aduce si mie dragostea inapoi.Ceva de neuitat cand toata lumea se opreste in jurul tau , cand tu stai intinsa pe iarba frageda din mijlocul strazii , printre flori si acele mici zburatoare , care iti canta mereu la ureche.Asta inseamna sa traiesti.Timpul trece , numai ca sa nu faci toate lucrurile in acelasi timp.Cat de firesc.O frunza zburand , a aterizat chiar pe mine.M`a surprins zambind.Sunt doar eu , singura , noaptea la ora 11 pe aceasta strada ,cand toata lumea doarme , mananca , rade ..impreuna cu prietenii.Prieteni?E un cuvant pe care de cate ori l`ai spune..nu poti sa`l termini, nu poti sa`l sfarsesti.De ce?Pentru ca pentru tine..prietenia este cea mai importanta si..nu se termina asa in 5 secunde de vorbe.Corect?Ma las purtata de val pe iarba aceasta, si ma alatur unui catel care probabil si el, la fel ca mine.I s`a furat dragostea.Mie mi`a zburat.Ne uitam unul la altul .Fara scrupule.
Surprinderea mea a fost ca dimineata m`am trezit tot in acel loc.Dar cu un singur lucru in plus.Dragostea.Dragostea , deci nu e oarba.A stiut drumul inapoi.E frig.E soare.E primavara.E frumos.La nivelul pamantului urechea mea aude niste pasi care se apropie incet , cat mai repede de zambetul meu.ImI ridic capul si vad chipul angelic care se indreapta haotic catre mine cu parul valvoi si ochii zambitori.Frumos din partea cuiva sa vina ,sa se aseze langa tine , sa te orbeasca cu privirea induiosatoare si sa`ti spuna in sfarsit:''O zi buna''!



Comentarii

Anonim a spus…
are you in love dear? you know you can tell me..
Lovafone a spus…
nu sunt draga in love:))
andreea a spus…
nu i se mai vede decat tricoul verde Edc ...hmm....astea da vise :))

Postări populare