Ca la to ri e

E ora 7:30 A.M.Cu parul valvoi , adormita , imi fac bagajele.Plec.Avionul Bucuresti-Londra decoleaza la 9:30.Destul timp.Ma gandesc .Sunt fericita.Absolut.Atata timp cat mi`am facut curaj sa plec , absolut singura in locul dorit...Nu am spus la nimeni.O sa fie o mare surpriza cand o sa apar peste 1 luna schimbata , o englezoaica mult-asteptata.Da.E totusi tarziu.Imi iau lucrurile importante , imi iau pantalonii , geaca , imi zambesc in oglinda si am plecat.Pe strada , zambesc de nebuna de parca as fi castigat la loto.Imi plac senzatiile tari , imi place frumosul si imi doresc ..totul.O mare dilema pot avea..De ce , acum , pe strada toata lumea se uita ciudat la mine?De ce ? Ca rad? Probabil.Lumea nu e obisnuita cu frumosul..si zic ca sunt nebuna.Dar atata timp cat mi`am propus ceva si uite aproape am realizat ..sunt fericita.Cainele face tumbe in geamantan .Na.Chihuahua, Londra , Distractie , Muzica , Ras si Plimbari .
Doar atat? E foarte de ajuns pentru o calatorie in jurul Londrei , cu tine insuti si cu micul Chihuahua care te place din cap pana`n picioare.

E frumos sa ai prieteni care te sprijina oriunde , oricum , oricand.In primavara iernii , ai putea zice ceva cand toata lumea te crede nebuna.

Comentarii

Postări populare