Avem

Frigul nu ma ingheata,frigul ma face sa vad cate suflete calde exista.Si cand iubesti,observi in jurul tau cati nu iubesc.Dar niciodata nu cred ca vedem cat de mult se iubesc doi oameni,chiar daca stii ca asta vezi.De ce ne impunem sa avem coordonate gresite? Mai orb decat un orb este cel ce nu vrea sa vada.Cel ce nu vrea sa se vada ,cel care isi impune sa nu fie el.Te orbeste ,te fascineaza,pentru ca stie sa iti aduca mereu un felinar deasupra ochilor.Deci atunci se numeste ca te orbeste?
Vrem sa vedem ceea ce altii nu vad,sa ne descoperim hieroglifele noastre pe pielea altcuiva,sa stim ca acolo am fost noi.Sa stim ca am mangaiat noi pielea aia,pielea cu care te imbraci in frigul care te dezbraca.Vrem sa fim noi si nu reusim,caci a aprecia ceva inseamna a vedea,inseamna a stii ca vrei sa stai zi si noapte inchipuindu-ti ca vezi cerul intreg in ochii iubiti.Am zarit mereu o constelatie in ochii aceia dar e trist faptul ca in ochii mei stelele cazatoare se preling usor ,atat de usor.
In timpul unui tango incredibil de frumos,gandeste-te bine .Tangoul miscarilor reginei ajunge cat pentru toate mangaierile subtile ale unei nopti .
Nu suntem in stare sa ne facem curaj sa avem curaj.
"Cad,recad,si nu mai tac din gura"
Si totusi..mereu suntem
Tot
Noi
Dar avem mici indeajunsuri care ne omoara incet incet pe dinauntru.Chiar daca iubesti cat simti tu de mult pe fiecare,o persoana din viata ta se va simti neiubita.Si uite asa facem cu randul.
Stam la coada,ca nu  am invatat inca ,ca la coada stai cand te simti incapabil sa incepi ceva sau sa intretii ceea ce este iremediabil in unicul tau suflet.

Comentarii

Postări populare