Et voilà


Ai vreo pasiune secreta?Colectionez fluturi.Da,in stomac.
Floarea din ochii tai ma parfumeaza,imi inlatura orice gand urat si ma face sa vreau.
Ce sa vreau?Nu stiu.Si eu ma intreb uneori ca atunci cand zic asta,nu ma gandesc la nimic.
Frumos nimicul.
Dar nu il iubesc.
Il vreau,doar.


Cand zici''aici'' te gandesti la aproape,la ceva sigur,de incredere,dar punandu-ti intreaga incredere in acest''aici'' vei realiza ca farmecul sta numai intr-un frumos''departe''.
Sunt departe.Mereu.
Il vreau aproape pe acest departe.

Nu stiu daca simt vreo dorinta .Nu stiu daca am resentimente.
Ramai cand cu un chip alb,cand cu chipul sarutarilor mele imaginare.
Sunt coplesita de aceasta poveste.
Te privesc si nu pot sa fac inventarul pielii tale.Ai alunite?
Constelatia aceea in forma de suflet ma adoarme.
Nu ma trezi.
Te temi de noapte?
Lasa-ma pierduta..in noapte.Intelegi? Lasa-ma.

Niciodata nu ai suficienta iubire.Ma sufoci!
Trebuie sa te sfarami,ca sa te cladesc eu din nou.
Cand vin la tine,pastrez ideea unei confesiuni.
Sunt pe drum.Ma astepti?
''-Nu.Te gasesc.''

Comentarii

mişca a spus…
eu la tine simt ceva-aşa-de-fără-nume.
Andra-Irina Vasile a spus…
"Dar nu il iubesc.
Il vreau,doar."
Te sfatuiesc, sincer, sa NU.
Zor de Zi a spus…
teo e cea care simte nemarginit
Lovafone a spus…
asa-i,roxana!

Postări populare