Si cand ajungi aici,cazi.


Traiesti cu impresia ca viata ta e ridicola.Dar te-ai gandit vreodata ca atunci cand spui asta numai motive banale iti vin in minte?Te-ai gandit ca viata nu e facuta sa o gandesti,ci doar sa o traiesti asa cum simti ?Impresia asta a ta determina dorinta de a-ti zambi cineva in asa fel incat sa stii din prima ce vrea.Mereu m-am gandit de ce facem totul fara pic de sens si apoi cand ne simtim cei mai singuri,incercam sa furam zambetele altora ca sa ne simtim noi fericiti dar niciodata nu realizam ca totul e facut cu un scop si meritam acel nimic din fiecare lucru.Gandim ca totul ar fi mai bine daca l-am face si apoi ne intrebam de ce am facut asta.Dar atunci cand ne gandim,cu cine vorbim?Cu fiinta care domneste in noi,care ne stapaneste si ne opreste sa facem ce vrem.Nu facem ce vrem pentru ca nu simtim cu adevarat asta.A vrea nu este acelasi lucru cu a simti.Geografia sufletului nostru ne impiedica sa sarim de pe culmi inalte pentru ca asa n-ar mai fi viata banala.Dar de ce preferam banalul?Ca sa nu riscam frumosul?Si ce daca viata ta e ridicola...
Simt cum in mine am doua suflete.Unul ma respinge si altul ma tine aproape.Cu unul ma port frumos ,iar cu celalalt doar ma joc.Nu stiu care parte din mine sa o cred caci rareori ideile mele nu coincid cu ideile sufletelor.Asa ca am ales si eu,ca si tine,sa am o viata ridicola..Si vreau asta.Pentru ca daca nu as vrea ,as simti asta.Si nu simt.
Numar toate buzele care ma fac sa zambesc si incurgitez sentimente care ma fac totodata sa rad de cat de sarcastic e totul.Si eu sunt la fel?Vorbesc fluent aceasta limba.Ma inteleg cu tine,ma inteleg cu ei si mai ales ma inteleg cu mine.Prefer sa fie dragoste la prima vedere intre mine si el,decat intre el si mine.Da,imi place sa incurc lucrurile.Calatoresc pana imi gasesc vaporul.Si acela va fi punctul cand ma voi adanci in bratele tale si lumina ochilor ma va orbi.Caci eu nu vreau sa te vad.Vreau doar sa te simt.Si asta pentru ca totul e poveste.



Stone Temple Pilots - Revolution

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Andra-Irina Vasile a spus…
intre Burgess si Eliade, se transforma o teo simpatica.
pau a spus…
Imitand ridicolul, imitam viata !

Postări populare